الثلاثاء، فبراير 13، 2007

فز ياد انت وهو وهي وصوتوا .........يا خراشي

السلام عليكم
ياشباب انا كنت ناوي اعمل موضوعين جداد الاول بعنوان "بين الايمان والكفر" والثاني" أنا كافر"بس لقيت اني في ناس كتير من اللي بيخشوا علي المدونة بيبقوا بيبحثوا عن شيء في محركات البحث واللي جاي من مجمع المدونات وهكذا فقلت اشوف بقي الناس دي ايه نظامها طلعت بحاجة من المدونة دي ولا لا
عايز رأي كل واحد يخش هنا
وطبعا هافوت بريزة لكل واحد يكرمني
وطبعا كل اللي هيكتب كدة ولا كدة انا عارفه ماشي ياولا منك له




كيف تجد هذه المدونة؟
ممتازة
جيدة
مقبولة
تعبانة
  
Free polls from Pollhost.com



لقيت اللي كنت بدور عنه في هذه المدونة؟
ايوة الحمد لله
لا مش لاقيه
جزء منه
ولا ليه علاقة أصلا باللي كنت بدور عليه
ايه ياعم اللي انت كاتبه ده اصلا ، انا صدعت
ربنا يكرمك بجد رغم اني ملقتش اللي بدور عليه
  
Free polls from Pollhost.com

ليست هناك تعليقات: