الجمعة، ديسمبر 22، 2006

أنا العبد وابداعات مشاري راشد


السلام عليكم
حد فيكم سمع
شريط المبدع مشاري راشد الجديد
علي العموم لو في حد مسمعوش فبقوله جرب واسمعه بقلبك
وبالذات هذه الاغنية
(للحفظ دوس علي الزرار الشمال للفأرة واضغط حفظ باسم)
وكلماتها كالتالي
أنا العبد أنا العبد الذي كسب الذنوبا وصدته الأماني أن يتوبــا
أنا العـبـد الـذي أضحـى حـزينـــاً عـلى زلاته قـلـقاً كئيـبــــــا
أنا العبد الذي سطـرت علـيـه صحائف لم يخف فيها الرقيـبــا
أنا العبد المسيــئ عصـيـت سراً فما لي الآن لا أبدي النحيـبـا
أنا العبد المفرط ضــاع عـمـــري فلم أرع الشبيبة والمشـيـبـا
أنا العبـد الغريـق بلج بحــــــــرٍ أصيـح لربما ألقــى مجيبــــا
أنا العبد السـقيـم مـن الخطـايــا وقد أقـبلت ألـتمـــس الطبيـبـا
أنا العبد الشـريد ظـلمت نفـسي وقـد وافيت بابكـم منيـبــــــــا
كلمات: جمال الدين الصرصري
يارب تسمعوه بقلبكم هيفرق كتير

هناك 7 تعليقات:

ALiaa يقول...

كويس انك كتبت الكلمات عشان مش بحب الشعر بس هحاول أفهمه

غير معرف يقول...

ده المرة التالة الأكتب فيها تعليق هنا ومش بيظهر :(

مفيش غير أغنية أيا من يدعى الفهم ....هى الحبتها من أغانى مشارى سمعتها ؟؟؟؟؟؟.....بس ممكن يكون الشريط الجديد كويس ...أجيب باقى الأغنى مننين ؟؟؟

بين الأمل و اليأس يقول...

انا بجد بحب الراجل ده مووت بس اخر حاجه كان شريط حنين
والجديد معرفش عنع حاجه بس اوعدك اننا اسمعه لان طبعا قراءة الكلمات غير سماعها وعلى الاقل اهه اكسيد هافمها اكتر من قرايتها وجزاك الله كل خير
وربنا يسترها

meho يقول...

ana a5r 7ageh listen 2 kanet ellah salatee,,shakly ana adeemah awee ,,, 3alah el 3mom i'll listen 2,,.howa sotoh to7fah ,,, ta7eyatee

Music Gates يقول...

عارف يا وليد انا مشاري بن راشد العفاسي الراجل ده جنان صوته بيسحرني والله وبجد بحب الحاجات بتاعته و شكرا علي الانشوده دي حلوه اوي و انا نزلتها يا مان اشوفك في بوست جديد ان شاء الله

Waleed Fareed يقول...

علياء
نورتي بس مش فاهم $(
نوران
تعلقاتك موجودة ومنها واحد انا فاكر انه في موضوع الاجرة والبنزين انتي اللي خلي بالك من عقلك شوية ههههه
وديه وصلة بقية الشريط
http://www.freetalaba.com/index.php?option=com_remository&Itemid=27&func=select&id=11
بين الأمل واليأس
نورت بس ليه حاطط الأمل في الموضوع :)

meho
فعلا قديمة قوي لازم تلحقي تعلي نيو لوك
ههههه
ونورتي
وهيعجبك ان شاء الله
كوبا
نورت

غير معرف يقول...

لا نختلف علي صوت مشاري رشاد ولن نختلف علي كلماته ولكن بدون تحيات لمشاري وبدون ابداء رأي في الكلمات ابعث بتحية يملاها كل احترام لك علي حسن الاختيار